0 % KommuneKredit Amerikanske Aktier (USD) 2017 – Ændring i den Underliggende Aktiekurv

KommuneKredit udstedte d. 11. marts 2013 obligationer relateret til en Underliggende Aktiekurv sammensat af 15 amerikanske aktier (de ”Underliggende Aktier”). Obligationerne er benævnt ”0 % KommuneKredit Amerikanske Aktier (USD) 2017” (DK0030315007).

Kimberly-Clark

Aktien udstedt af selskabet Kimberly-Clark indgår i den Underliggende Aktiekurv. Med virkning pr. 31. oktober 2014 gennemførte Kimberly-Clark en spaltning af selskabet, således at en del af selskabets aktiviteter udskilles i et nyt selvstændigt selskab ved navn Halyard Health, Inc.

Garanti Invest A/S har som beregningsagent i overensstemmelse med afsnittet ”Justering af den Underliggende Aktiekurv” i Informationsmaterialet justeret den Underliggende Aktiekurv ved at ændre startkursen (Aktiekursstart) på den Underliggende Aktie udstedt af Kimberly-Clark fra 91,9367 til 88,1181 (afrundet).

Der henvises i øvrigt til det reviderede Informationsmateriale dateret 19. februar 2013 offentliggjort på NASDAQ OMX Copenhagen A/S’ hjemmeside d. 20. februar 2013.

For eventuelle spørgsmål, kontakt venligst vicedirektør Thomas Valentiner på tlf. 38 41 42 50.

Garanti Invest A/S

Arrangør

KK Amerikanske Aktier (USD) 2017_Meddelelse om ændring af Startkurs_Kimberly-Clark_OMX version_06112014.pdf