FINNLINES OYJ:N FINNSAILOR-ALUKSEN YT-NEUVOTTELUT MERIHENKILÖSTÖN OSALTA PÄÄTTYNEET

Helsinki, Suomi, 2014-11-27 16:07 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Finnlines Oyj                  Pörssitiedote  27.11.2014   klo 17.00

Finnlines Oyj:n lokakuussa 2014 aloittamat Finnsailor-alusta koskevat yhteistoimintaneuvottelut merihenkilöstön kanssa ovat tänään päättyneet.

Finnsailor-aluksen mahdollisen vuokrauksen päättäminen ja sen mahdollinen siirtyminen toiseen alusrekisteriin ja toiselle liikennealueelle johtanee enintään 41 henkilön irtisanomiseen tai lomauttamiseen toistaiseksi.

Suunnitelmat eivät toteutuessaan vaikuta linjaliikenteen tuottamiseen tai asiakkaille tarjottavaan palvelutasoon.

Finnlines Oyj

Tapani Voionmaa                    Tom Pippingsköld

Lakiasiainjohtaja                      Talous- ja rahoitusjohtaja

Nasdaq OMX Helsinki Oy

Keskeiset tiedotusvälineet

Finnlines on yksi Itämeren ja Pohjanmeren johtavista roro- ja matkustajaliikennevarustamoista. Yhtiö on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä ja on osa italialaista Grimaldi-konsernia. Grimaldi-konserni on yksi  maailman suurimmista ro-ro varustamoista ja suurin matkustajia ja rahtia kuljettava ”Motorways of the Sea” -operaattori Euroopassa. Tämä yhteistyö mahdollistaa Finnlinesin tarjoamaan linjaliikennepalveluita Välimeren, Länsi-Afrikan ja Pohjois- ja Etelä-Amerikan välillä.

www.finnlines.com