ARSEUS MAAKT SUCCESVOLLE ONTWIKKELINGEN BEKEND IN DE US COMPOUNDING MARKT

Waregem (België) / Rotterdam (Nederland)[1], 11 december 2014 - Arseus maakt bekend dat er vandaag een update zal worden gegeven over de US compounding markt, naar aanleiding van een publicatie door de organisatie 'Patients and Physicians for Rx Access' (http://saverxaccess.org/). In de publicatie wordt gemeld dat Catamaran, qua grootte nummer drie van alle Pharmacy Benefit Managers (PBMs), een strategische samenwerking is aangegaan met United Compounding Management (UCM) met betrekking tot de vergoeding van compounded medicatie in 2015.

Ger van Jeveren (CEO) en Jake Jackson (Member van het Fagron Executive Committee en verantwoordelijk voor Fagron North America) zullen vandaag een nadere toelichting geven in een conference call. De conference call begint om 17.00 uur CET. Vanaf 15 minuten voor aanvang kunt u inbellen op +31 (0)10 713 72 95 (Nederland) of +32 (0)2 404 03 34 (België).

Voor meer informatie:
Marieke Palstra
Director Investor Relations
marieke.palstra@arseus.com

Profiel Arseus
Arseus is een innovatieve, wetenschappelijke farmaceutische R&D-onderneming die gericht is op het optimaliseren en innoveren van magistrale bereidingen wereldwijd. Arseus bestaat uit twee divisies: Fagron en HL Technology. Fagron levert farmaceutische grondstoffen, apparatuur & verbruiksmiddelen, concepten en magistrale bereidingen aan apotheken en ziekenhuisapotheken in 30 landen. Magistrale bereidingen zijn een essentieel onderdeel van de farmaceutische zorg, die apothekers de mogelijkheid geeft te voldoen aan de wereldwijd groeiende behoefte aan medicatie op maat. De R&D-organisatie van Fagron bestaat uit 200 apothekers die continu werken aan de ontwikkeling van nieuwe formuleringen voor specifieke patiënten en patiëntgroepen. HL Technology ontwikkelt en produceert innovatieve precisiecomponenten en orthopedische tools voor dentale en medische professionals.
De Belgische vennootschap Arseus NV is gevestigd in Waregem en is genoteerd aan NYSE Euronext Brussels en NYSE Euronext Amsterdam. De operationele activiteiten van de Arseus-groep worden aangestuurd vanuit de Nederlandse vennootschap Arseus BV. Het hoofdkantoor van Arseus BV is gevestigd in Rotterdam.

[1] Dit persbericht wordt verstuurd door Arseus NV en Arseus BV.

Open onderstaande links voor het persbericht en voor de bijlage:

Arseus maakt succesvolle ontwikkelingen bekend in US compounding markt Media release Catamaran