Fagron NV: Openbaarmaking van ontvangen kennisgeving

Waregem (België)/Rotterdam (Nederland)[1], 23 februari 2015 - Overeenkomstig de Belgische Wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in beursgenoteerde vennootschappen, heeft Fagron op 23 februari een kennisgeving van deelneming ontvangen van Carmignac Gestion in verband met de verwerving van stemrechtverlenende effecten. Het aandeelhouderschap van Carmignac Gestion heeft de kennisgevingsdrempel van 5% overschreden door de koop van stemrechtverlenende effecten.

Op basis van de noemer van 31.431.360 (totaal aantal stemrechten) en de meest recente ontvangen kennisgevingen, zijn de grootste aandeelhouders van Fagron:

Aantal aandelen % van effectieve stemrechten
Carmignac Gestion 2.463.267 7,84%
TIAA-CREF Asset Management LLC 1.635.681 5,22%
BNP Paribas Investment Partners SA 1.609.182 5,13%
Fidelity Management and Research (FMR LLC) 1.573.158 5,01%
AXA S.A. 1.413.820 4,51%

De eigenlijke kennisgevingen van deelneming zijn beschikbaar op de website investors.fagron.com.

[1] Dit persbericht wordt verstuurd door Fagron NV en Fagron BV.

Profiel Fagron
Fagron is een innovatieve, wetenschappelijke farmaceutische R&D-onderneming die gericht is op het optimaliseren en innoveren van magistrale bereidingen wereldwijd Fagron levert Fagron Compounding Essentials, Fagron Trademarks en Fagron Compounding Services aan apotheken en ziekenhuisapotheken in 30 landen. Magistrale bereidingen zijn een essentieel onderdeel van de farmaceutische zorg, die apothekers de mogelijkheid geeft te voldoen aan de wereldwijd groeiende behoefte aan medicatie op maat. De R&D-organisatie van Fagron bestaat uit meer dan 300 apothekers die continu werken aan de ontwikkeling van nieuwe formuleringen voor de behandeling van een stijgend aantal patiënten met geïndividualiseerde magistrale bereidingen.
De Belgische vennootschap Fagron NV is gevestigd in Waregem en is genoteerd aan Euronext Brussels en Euronext Amsterdam. De operationele activiteiten van Fagron worden aangestuurd vanuit de Nederlandse vennootschap Fagron BV. Het hoofdkantoor van Fagron BV is gevestigd in Rotterdam.

Marieke Palstra
Global Investor Relations Director
marieke.palstra@fagron.com
investors.fagron.com

In het geval van verschillen tussen de Nederlandse vertaling en het Engelse origineel van dit persbericht, zal de Engelse versie prevaleren.

Open onderstaande link voor het persbericht:

Fagron NV: Openbaarmaking van ontvangen kennisgeving