Admiral Capital A/S - Gennemførelse af frivilligt tilbud - offentliggørelse af endeligt resultat af købstilbuddet

NASDAQ OMX Copenhagen A/S

Selskabsmeddelelse
nr. 7  / 2015
Aarhus, 2. marts 2015
CVR. nr. 29 24 64 91
www.re-cap.dk

Admiral Capital A/S – Gennemførelse af frivilligt tilbud - Offentliggørelse af endeligt resultat af købstilbuddet

Den 30. januar 2015 afgav Kvalitena Danmark AB ("Kvalitena Danmark") et frivilligt købstilbud ("Købstilbuddet") til aktionærerne i Admiral Capital A/S ("Admiral Capital") i henhold til betingelserne i tilbudsdokumentet af samme dato ("Tilbudsdokumentet").

Kvalitena Danmark har på tidspunktet for tilbudsperiodens udløb i fredags kl. 16.00, modtaget tilsagn om accept af Købstilbuddet for 2.000.000 A-aktier og 3.699.602 B-aktier. Som følge heraf besidder Kvalitena Danmark efter Købstilbuddets gennemførelse 4.000.000 A-aktier samt 10.949.602 B-aktier i Admiral Capital svarende til ca. 25,96 % af Admiral Capitals aktiekapital og 54,43 % af stemmerettighederne.

Det endelige resultat indebærer, at alle betingelser fastsat i Købstilbuddet er opfyldt og at Købstilbuddet derfor gennemføres.

Afregning og afvikling af Købstilbuddet

3. marts 2015 Forventet handelsdag for afvikling af Købstilbuddet,

5. marts 2015 Forventet valørdato

Aarhus, den. 2. marts 2015

Henrik Frisch,

Bestyrelsesformand

Kontaktperson:

Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelelsen rettes til selskabets formand Henrik Frisch på telefon + 45 20 10 60 11.

2015007 Admiral - Endeligt resultat af købstilbud.pdf