Finanstilsynets meddelelse af tilladelse til fusionen mellem Nordjyske Bank A/S og A/S Nørresundby Bank

Som oplyst i Nordjyske Bank A/S' offentliggjorte selskabsmeddelelse nr. 20.2015 af 31. marts 2015 blev forslaget om fusionen mellem Nordjyske Bank som den fortsættende bank og Nørresundby Bank som den ophørende bank endeligt vedtaget i overensstemmelse med den fælles fusionsplan og fusionsredegørelse af 1. marts 2015 på den ekstraordinære generalforsamling, der blev afholdt i banken den 31. marts 2015 kl. 10:00. Gennemførelse af beslutningen om fusionen var dog betinget af Finanstilsynets tilladelse.

Det kan oplyses, at Finanstilsynet netop har meddelt sin tilladelse til fusionen, og gennemførelse af beslutningen om fusionen kan derfor anses for endelig.

Yderligere oplysninger

Eventuelle spørgsmål til denne meddelelse kan ske til bestyrelsesformand Mads Hvolby på telefon nr. +45 4053 2631 og viceformand Hans Jørgen Kaptain på telefon +45 4062 6666.

Mads Hvolby Hans Jørgen Kaptain
formand for bestyrelsen viceformand for bestyrelsen

22.2015 Finanstilsynets tilladelse til fusion.pdf