Land & Leisure A/S - Kapitalnedsættelse/vedtægtsændringer

27. april 2015

Vedr.: Kapitalnedsættelse - jfr. fondsbørsmeddelelse af 29. januar 2015

Kapitalnedsættelsen

På Land & Leisure A/S' ordinære generalforsamling den 29. januar 2015 blev det vedtaget at nedsætte selskabets aktiekapital med kr. 6.000.000.

Kapitalnedsættelsen, der sker ved annullering af selskabets egne A-kapitalandele 2.000.000 stk. af nominel værdi kr. 3.00 pr. stk., er den 27. april 2015 effektueret efter udløbet af anmeldelsesfristen.

Som konsekvens heraf er selskabets vedtægter ændret som følger:

§ 3.1: "Selskabskapitalen er kr. 228.000.000 - fordelt på kr. 225.217.761 i A-kapitalandele og kr. 2.782.239 i B-kapitalandele. Såvel A- som B-kapitalandele har en nominel værdi på kr. 3,00 pr. stk."

§ 16.1: ”Bestyrelsen er bemyndiget til ad én eller flere gange, at udvide selskabskapitalen med yderligere indtil kr.372.000.000,- kapitalandele ved nytegning med eller uden fortegningsret for selskabets hidtidige kapitalejere, således at selskabets samlede selskabskapital inklusive samtlige kapitalklasser kan udgøre op til i alt kr. 600.000.000,-.”

De ændrede vedtægter vedhæftes.

Land & Leisure A/S

Steen Seitner                                    Jørgen Bertelsen

Adm. direktør                                    Bestyrelsesformand

LL vedtægter pr. 29.1.2015.pdf Fondsbørsmeddelelse 2015-23 - Kapitalnedsættelse.pdf