Admiral Capital - Ansvarligt lån fra hovedaktionær

CVR. nr. 29 24 64 91
www.admiralcapital.dk

Admiral Capital A/S – Ansvarligt lån fra hovedaktionær

Med henblik på en styrkelse af selskabets kapitalgrundlag i overensstemmelse med den vækststrategi, som Admiral Capital har gennemlevet de seneste år, har bestyrelsen og selskabets hovedaktionær, Kvalitena Danmark AB, d.d. indgået en aftale, hvorefter Kvalitena Danmark AB stiller et ansvarligt lån på ca. DKK 42.400.000 til rådighed for selskabet.

Lånet forfalder til betaling den 31. december 2015 og forrentes med 10% pa. Der er ingen løbende afdrag i perioden.

Som offentliggjort i selskabsmeddelelse nr. 4/2015 er det bestyrelsens plan at gennemføre en fortegningsretsemission i selskabet. Det er bestyrelsens forventning, at selskabet kan offentliggøre et fortegningsretsprospekt inden udgangen af tredje kvartal 2015, og at tegningsprovenuet fra kapitalforhøjelsen helt eller delvist benyttes til at indfri det ansvarlige lån.

Aarhus, 30. april 2015

På bestyrelsens vegne

Henrik Frisch,

Bestyrelsesformand

Kontaktperson:

Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelelsen rettes til selskabets bestyrelsesformand Henrik Frisch på telefon + 45 20 10 60 11.

2015008 Admiral - Ansvarligt Lån.pdf