CP Kelco Mengumumkan Rancangan untuk Melabur dalam Biogam Istimewa Keupayaan dan Kapasiti Pengembangan


ATLANTA, Sept. 18, 2015 (GLOBE NEWSWIRE) -- Sebagai tindak balas kepada permintaan global yang kukuh untuk produk-produk Biogam istimewa, CP Kelco hari ini mengumumkan akan melabur dalam membangunkan keupayaan dan mengembangkan keupayaan pengeluaran.

Sebagai pengeluar terkemuka global bagi penyelesaian hidrokoloid yang digunakan dalam pelbagai jenis produk pengguna dan penggunaan industri, CP Kelco memperkukuhkan komitmennya terhadap tiga barisan produk Biogam – gam gelan, gam xantan istimewa dan gam diutan – melalui inisiatif operasi penting ini:

  • Mengembangkan kapasiti gam gelan di luar loji sedia ada CP Kelco di San Diego, California dengan keupayaan barisan pengeluaran tambahan di kemudahan syarikat yang terletak di Okmulgee, Oklahoma;
  • Membangunkan keupayaan baru untuk pengeluaran gam xantan istimewa di kemudahan syarikat yang terletak di Wulian, China;
  • Menerokai pilihan untuk pengembangan lanjut jejak pembuatan Biogam CP Kelco

Di samping pelaburan dalam keupayaan dan keupayaan pengeluaran yang baru, CP Kelco memberikan komitmen yang sama untuk memastikan produk Biogamnya memenuhi piawaian tinggi kualiti dan keselamatan makanan yang ditetapkan untuk semua segmen industri yang dikendalikannya. “Apabila keperluan kawal selia produk-produk kami meningkat, CP Kelco akan sentiasa membuat pelaburan dalam pembangunan operasi dan inovasi bagi membantu memastikan kami boleh memenuhi atau melampaui jangkaan pelanggan kami,” ujar Don Rubright, Presiden CP Kelco.

Mengenai CP Kelco

CP Kelco yang beribu pejabat di Atlanta, Georgia, Amerika Syarikat, merupakan pengeluar terkemuka hidrokoloid istimewa dengan pejabat dan kemudahan yang terletak di seluruh dunia. CP Kelco yang menampilkan rangkaian penyelesaian hidrokoloid yang meluas dan mengendalikan operasi di lebih 100 buah negara, memanfaatkan keupayaannya membawa konsep dan idea terhadap produk-produk dunia sebenar dalam pelbagai jenis penggunaan. Bahan-bahan istimewa syarikat meliputi pelbagai jenis penggunaan industri, produk pengguna dan isi rumah, yang dirumus khas untuk memenuhi keperluan pengguna serantau. Barisan produk utama adalah Gam Gelan, Pektin, Gam Diutan, Gam Xantan, Karagenan, Karboksimetil Selulosa dan Pekatan Protein Wei Mikrozarahan, dan juga biopolimer unik lain. Sila lawati www.cpkelco.com untuk maklumat lanjut.

 


            

Contact Data