Styrelsen i Wifog Holding beslutar om avstämningsdag för sammanläggning av aktier

Sammanläggning av aktier
Extra bolagsstämma i Forestlight Entertainment AB (publ), numera under namnet Wifog Holding AB (publ) ("Bolaget"), beslutade den 20 augusti 2015 om minsking av antalet aktier i Bolaget genom sammanläggning 200:1, vilket innebär att tvåhundra (200) aktier läggs samman till en (1) aktie. Vidare beslutade extra bolagsstämma att bemyndiga styrelsen i Bolaget att fastställa avstämningsdag för sammanläggningen.

I enlighet med bemyndigandet beslutade styrelsen den 6 oktober 2015 att fastställa avstämningsdagen för sammanläggningen av aktier till den 13 oktober 2015.

Sammanläggningen beräknas registreras hos Bolagsverket den 7 oktober 2015 varigenom antalet aktier i Bolaget efter sammanläggningen kommer att uppgå till 6 402 161.

Sista dag för handel före sammanläggningen är den 9 oktober 2015 och första dag för handel efter sammanläggningen är den 12 oktober 2015. En av Bolagets aktieägare har åtagits sig att skjuta till utjämningsaktier till de aktieägare som får aktiefraktioner i samband med sammanläggningen. På avstämningsdagen den 13 oktober 2015 kommer sammanläggningen att registreras hos Euroclear Sweden AB.

Stockholm 2015-10-07

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Jesper Henrysson, CFO Wifog Holding AB (publ)
E-post: ir@wifog.com
Hemsida: http://investor.wifog.com.

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Wifog Pressrelease 2015-10-07.pdf

Kort information om Wifog Holding AB (publ)
Wifogs affärsidé är att erbjuda mobilsurf, telefoni- och sms-tjänster genom ett simkort, som ger abonnenten möjlighet att helt eller delvis finansiera kostnaden för sitt abonnemang genom att konsumera reklam och ta del av erbjudanden från Wifogs partners samt göra marknadsundersökningar. Sedan starten i december 2013 har drygt 200 000 personer registrerat sitt intresse och företaget har idag drygt 55 000 aktiva användare. Bolaget är noterat på Nasdaq First North och Mangold Fondkommision är Certified Adviser, tel. +46 8 5030 1550.

Wifog_Pressrelease_2015-10-07.pdf