Insynspersoner har köpt aktier

Insynspersoner har köpt aktier VD och CFO har köpt aktier Insynspersoner i Wifog Holding AB (publ) har köpt aktier i Bolaget. Under perioden 8-14 oktober 2015 har VD Peter Håkansson köpt 7 500 aktier och CFO Jesper Henrysson köpt 3 000 aktier.

Alla insynspersoners innehav och den senaste insynshandeln är publicerad på följande länk: http://investor.wifog.com/bolagsstyrning/insynslista/

Stockholm 2015-10-14

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Jesper Henrysson, CFO Wifog Holding AB (publ)
E-post: ir@wifog.com
Hemsida: http://investor.wifog.com.

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Wifog Pressrelease 2015-10-14.pdf

Kort information om Wifog Holding AB (publ)
Wifogs affärsidé är att erbjuda mobilsurf, telefoni- och sms-tjänster genom ett simkort, som ger abonnenten möjlighet att helt eller delvis finansiera kostnaden för sitt abonnemang genom att konsumera reklam och ta del av erbjudanden från Wifogs partners samt göra marknadsundersökningar. Sedan starten i december 2013 har drygt 200 000 personer registrerat sitt intresse och företaget har idag drygt 55 000 aktiva användare. Bolaget är noterat på Nasdaq First North och Mangold Fondkommision är Certified Adviser, tel. +46 8 5030 1550.

Wifog_Pressrelease_2015-10-14.pdf