Lancering af pligtmæssigt købstilbud vedrørende Audika Groupe

Pressemeddelelse                                                           15. oktober 2015

William Demant lancerer pligtmæssigt købstilbud vedrørende køb af de resterende aktier i Audika Groupe

Efter selskabsmeddelelse den 30. september 2015 vedrørende indgivelse af udkast til et pligtmæssigt købstilbud vedrørende William Demant Holding A/S’ køb af den resterende aktiekapital i Audika Groupe har det franske finanstilsyn (AMF) den 13. oktober 2015 godkendt købstilbudsdokumenterne. Købstilbuddet vil blive lanceret i morgen den 16. oktober 2015. For yderligere information henvises til de vedhæftede dokumenter. Dokumenterne er ligeledes tilgængelige på vores hjemmeside, www.demant.com.

¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨ ¨

Yderligere information:
Adm. direktør Niels Jacobsen
Telefon +45 3917 7300
www.demant.com
Øvrige kontaktpersoner:
CFO René Schneider
IR-chef Søren B. Andersson
IR Officer Rasmus Sørensen

6 Audika - Offer document.pdf 3 Audika - Informations relatives aux caractéristiques.pdf 5 Audika - Note d'information.pdf 1 Audika - Communiqué de mise à disposition de la note d'information.pdf 4 Audika - Note relating to WDH.pdf 2 Audika - Press release indicating the availability of the offer document.pdf 151015 Pressemeddelelse - Lancering af købstilbud vedr. Audika.pdf