Solvac NV : OPENBAARMAKING MET TOEPASSING VAN ARTIKEL 15, §1 VAN DE WET VAN 2 MEI 2007 OP DE OPENBAARMAKING VAN BELANGRIJKE DEELNEMINGEN (TRANSPARANTIEWET)

Brussel, 22 december 2015 --- SOLVAC kondigt aan dat de kapitaalverhoging in geld met extralegaal voorkeurrechten waartoe op 2 december 2015 werd besloten door de raad van bestuur van SOLVAC in het kader van het toegestaan kapitaal, werd op heden, 22 december 2015 gerealiseerd.

In het kader van deze kapitaalverhoging werden 6.107.152 nieuwe gewone aandelen uitgegeven, waardoor het totale maatschappelijk kapitaal van SOLVAC vanaf heden 192.786.635 € bedraagt. Het kapitaal wordt voortaan vertegenwoordigd door 21.375.033 aandelen volledig volgestort en zonder aanduiding van nominale waarde. Er zijn geen aandelen zonder stemrecht en er werden geen converteerbare obligaties noch uitstaande opties of warrants uitgegeven die recht geven op aandelen. Elk van deze aandelen verleent één stemrecht op de algemene vergadering van SOLVAC, en deze aandelen vertegenwoordigen de noemer voor doeleinden van kennisgevingen in het kader van de transparantiewet.

Kapitaalverhoging gerealiseerd op 22 december 2015