Citycon sai päätökseen Sektor Gruppenin lainojen jälleenrahoituksen - allekirjoitti 1,3 miljardin Norjan kruunun luottosopimuksen

CITYCON OYJ Pörssitiedote 22.12.2015 klo 14.30

Citycon Norway AS on saanut päätökseen Sektor Gruppenin lainojen jälleenrahoituksen allekirjoittamalla 1,3 miljardin Norjan kruunun (noin 140 miljoonaa euroa) paikallisen, vakuudellisen pankkilainan Skandinaviska Enskilda Bank AB:n (publ) ja Danske Bank A/S:n kanssa. Uutta luottosopimusta tullaan käyttämään olemassa olevan 1,3 miljardin Norjan kruunun pankkilainan jälleenrahoittamiseen. Järjestely pienentää Cityconin rahoituskustannuksia ja pidentää keskimääräisiä laina-aikoja.

Laina-aika on viisi ja puoli vuotta ja lainaehdot sisältävät yhden vuoden jatko-option, joka voi pidentää laina-aikaa, mutta jonka käyttö edellyttää pankkien hyväksyntää. Citycon on sopinut 1,0 miljardin Norjan kruunun pankkilainalle kiinteän koron seuraavalle viidelle ja puolelle vuodelle, mikä vastaa noin 2,5 %:n vuosittaista kokonaiskustannusta. 300 miljoonan Norjan kruunun luottolimiitti on vaihtuvakorkoinen.

Helsinki 22.12.2015

CITYCON OYJ

Lisätiedot:
Eero Sihvonen, varatoimitus- ja talousjohtaja
Puhelin 020 766 4459 tai 050 557 9137
eero.sihvonen@citycon.com

Citycon Oyj (Nasdaq Helsinki: CTY1S) on päivittäistavaravetoisten, kaupungeissa sijaitsevien kauppakeskusten johtava omistaja, kehittäjä ja hallinnoija Pohjoismaissa ja Baltiassa. Yhtiön hallinnoiman kiinteistöomaisuuden arvo on yhteensä lähes 5 miljardia euroa ja sen osakkeiden markkina-arvo on noin 2 miljardia euroa. Lisätietoa Cityconista: www.citycon.fi