Selskabsmeddelelse nr. 01/2016 – 15. januar 2016

Tildeling af warrants til direktion og ledende medarbejdere

Bestyrelsen i ERRIA A/S har i dag på baggrund af bemyndigelse i selskabets vedtægter § 2a tildelt i alt 400.000 stk. warrants til direktion og ledende medarbejdere i selskabet.

Hver warrant giver ret til tegning af 1 aktie á nominelt kr. 1 i selskabet, og er tildelt vederlagsfrit. Udnyttelseskursen for hver af de tildelte warrants er fastsat til kr. 14,14. På baggrund af en udnyttelseskurs på kr. 14,14 og ved anvendelse af Black-Scholes formlen, kan værdien af hver warrant beregnes til kr. 4,51, baseret på en rentesats på -0,19% og den historiske volatilitet af ERRIA A/S’ aktier de seneste 12 måneder på 47,8 %. Warrants kan udnyttes tre år efter tildelingsdatoen og udløber fem år efter tildeling.

Bestyrelsens beslutning er optaget i selskabets vedtægter § 2A med bilag 3, der indeholder vilkårene for de tildelte warrants.

ERRIA A/S

Kaare Vagner