ROBIT OYJ UUDISTUU

ROBIT OYJ YHTIÖTIEDOTE 26.1.2016 klo 12.00

ROBIT OYJ UUDISTUU

Robit Oyj on uudistamishankkeen myötä päättänyt muuttaa organisaatiorakennettaan. Yhtiö on muodostanut kolme strategista liiketoimintayksikköä (SBU): Top Hammer, Down-the-Hole (DTH) ja Digital Services. Tällä rakenteella yhtiö pyrkii edelleen vahvistamaan kasvuaan ja uudistumistaan. Organisaatiorakenne sisältää muun muassa uudet SBU-vetäjät, jotka tullaan valitsemaan uudistumishankkeen aikataulun mukaisesti.

Konsernin toimitusjohtaja Mikko Mattila pitää uudistusta merkittävänä yhtiön tulevaisuudelle ja sen menestykselle.

Tarkennettu organisaatiorakenne on nähtävissä liitteenä olevassa kaaviossa.

Lisätietoja aiheesta antaa konsernin toimitusjohtaja Mikko Mattila, +358 40 736 7001, mikko.mattila@robit.fi.

ROBIT OYJ

Lisätietoja:

Robit Oyj

Mikko Mattila, Toimitusjohtaja

mikko.mattila@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori

Puh. +358 9 616 28 101

Robit suunnittelee, valmistaa, toimittaa ja huoltaa porauksessa käytettäviä kulutusosia tunnelinporauksen, maalämmityksen ja -jäähdytyksen, rakentamisen ja kaivosteollisuuden sovelluksiin. Yhtiön tuotteet jaetaan kallioporauksessa käytettäviin top hammer -kulutusosiin sekä maaporauksessa käytettäviin DTH (down-the-hole) -kulutusosiin. Yhtiöllä on myyntiyhtiöt Suomessa, Etelä-Koreassa, Yhdysvalloissa, Venäjällä, Etelä-Afrikassa ja Perussa sekä myyntitoimistot Thaimaassa ja Kiinassa sekä noin 160 jakelijan verkosto. Yhtiöllä on tuotantoa Suomessa ja Etelä-Koreassa.

JAKELU:

NASDAQ QMX Helsinki Oy