UUSI RESURSSI DIGITALISAATIOON

ROBIT OYJ YHTIÖTIEDOTE 9.2.2016 klo 14.00

UUSI RESURSSI DIGITALISAATIOON

Rowan Melrose (Insinööri, DI, MBA) on aloittanut Robit Oyj:n Digital Services liiketoimintayksikön (SBU) vetäjänä 4.2.2016 alkaen.

Hänen viimeisimpiä positioitaan ovat muun muassa President, Automation & Technology, Sandvik Mining sekä Group Country Manager, Sandvik Australia.

Tällä resurssivahvistuksella Robit Oyj jatkaa investointiaan Digital Services liiketoiminta-alueelle. Tämä on osa uudistusohjelmaa, jolla yhtiö luo uusia digitaalisia palveluita tuotetarjontaansa ja vahvistaa edelleen kasvuaan.

ROBIT OYJ

Lisätietoja:

Robit Oyj

Mikko Mattila, Toimitusjohtaja

mikko.mattila@robit.fi

Harri Sjöholm, Hallituksen puheenjohtaja

+358 400 622 092

harri.sjoholm@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori

Puh. +358 9 616 28 101

Robit suunnittelee, valmistaa, toimittaa ja huoltaa porauksessa käytettäviä kulutusosia tunnelinporauksen, maalämmityksen ja -jäähdytyksen, rakentamisen ja kaivosteollisuuden sovelluksiin. Yhtiön tuotteet jaetaan kallioporauksessa käytettäviin top hammer -kulutusosiin sekä maaporauksessa käytettäviin DTH (down-the-hole) -kulutusosiin. Yhtiöllä on myyntiyhtiöt Suomessa, Etelä-Koreassa, Yhdysvalloissa, Venäjällä, Etelä-Afrikassa ja Perussa sekä myyntitoimisto Thaimaassa ja Kiinassa sekä noin 160 jakelijan verkosto. Yhtiöllä on tuotantoa Suomessa ja Etelä-Koreassa.

JAKELU:

NASDAQ QMX Helsinki Oy