Basware uusii hankinratkaisun palvelusopimuksen suuren julkishallinnon organisaation kanssa Suomessa

Basware Oyj, pörssitiedote, 16.2.2016 klo 11:30

Basware on uusinut sopimuksen hankintaratkaisun toimittamisesta julkishallinnon organisaation kanssa Suomessa. Sopimus sisältää myös Basware Analytics -ratkaisun, jolla yritys saa reaaliaikaisen näkyvyyden kuluihin. Olemassaolevaa sopimusta jatketaan kahdella vuodella ja jatkosopimuksen arvo ylittää 1,3 miljoonaa euroa.

"Julkishallinto on merkittävä toimiala Baswarelle ja autamme useita julkishallinnon organisaatioita ympäri maailmaa siirtymään paperittomiin talousprosesseihin. Olemme tyytyväisiä voidessamme jatkaa pitkäaikaista yhteistyötä tämän merkittävän asiakkaamme kanssa ja tukea heitä hankintaprosessin sujuvoittamisessa. Baswaren ratkaisun avulla asiakas automatisoi hankintaprosessin ja saa näkyvyyden koko organisaation hankintoihin sekä tehostaa toimittajayhteistyötä Baswaren verkoston avulla. Helppokäyttöinen hankintajärjestelmä säästää kustannuksia ja lisää sopimusten mukaisia hankintoja", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä sanoo.

Lisätietoja:

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj