Bufab Group :Inbjudan - Presentation Bokslutskommuniké 2015

Bufab AB (publ)

Inbjudan, Värnamo 17 februari 2016

Bufabs bokslutskommuniké 2015 publiceras kl 8:00 CET den 26 februari.
Rapport och presentation kommer finnas tillgängliga på www.bufab.com/investerare.

Jörgen Rosengren, VD & koncernchef och Thomas Ekström, CFO presenterar resultatet vid ett konferenssamtal samma dag kl 10.00 CET. Konferensen kommer hållas på engelska.

För att delta i konferensen, använd något av nedanstående tel nummer samt konferens kod. Vänligen ring 5 -10 minuter innan konferenssamtalet, eftersom en kort registrering är nödvändig.

Konferens kod: 43724224

Tel nummer, alt, +44 (0)1452 541003
United Kingdom 08448719461
Luxembourg, Luxembourg 80027953
Sweden, Stockholm 0856619445
United States, New York 18662540808

Boel Sundvall, Kommunikations- och IR-direktör
ir@bufab.com
tel: +46 370 69 69 61

Om Bufab
Bufab (org nr 556685-6240) är ett handelsföretag som erbjuder sina kunder en helhetslösning som Supply Chain Partner för inköp, kvalitetssäkring och logistik av C-Parts (skruvar, muttrar etc). Bufabs kunderbjudande Global Parts ProductivityTM syftar till att förbättra produktiviteten i kundernas värdekedja för C-Parts.

Bufab startades 1977 i Småland och är i dag ett internationellt bolag med verksamhet i 23 länder. Bolagets huvudkontor finns  i Värnamo och har cirka 830 anställda. Bufabs omsättning uppgick 2014 till 2,2 MSEK, och den justerade rörelsemarginalen till 9 procent. Bufab är noterat på Nasdaq Stockholm, under kortnamnet "BUFAB". Besök www.bufab.com för mer information.

Inbjudan  Q4