Caverion Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2015 on julkaistu

Helsinki, Finland, 2016-02-18 12:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) --
CAVERION OYJ      PÖRSSITIEDOTE    18.2.2016 klo 13.00

Caverion Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2015 on julkaistu

Caverion Oyj:n vuoden 2015 vuosikertomus on julkaistu suomeksi ja englanniksi osoitteissa:

www.vuosikertomus2015.caverion.com (suomeksi)
www.annualreport2015.caverion.com (englanniksi)

Verkkovuosikertomus sisältää liiketoimintakatsauksen, jossa esitellään muun muassa Caverionin strategiaa, liiketoimintaa ja toimintaympäristöä sekä yritysvastuuta.

Tilinpäätös vuodelta 2015, sisältäen hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen, on julkaistu erillisenä pdf-tiedostona.

Caverion on julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään (Corporate Governance Statement) sekä palkka- ja palkkioselvityksen (Remuneration Statement) vuodelta 2015 suomeksi ja englanniksi.

Tilinpäätös, vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla pdf-tiedostoina tämän pörssitiedotteen liitteenä sekä verkkovuosikertomuksen materiaalipankista ja verkkosivuillamme www.caverion.fi/sijoittajat . Caverion ei julkaise painettua vuosikertomusta.

Lisätietoja: Milena Hæggström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. +358 40 5581 328, milena.haeggstrom@caverion.fi

CAVERION OYJ

Jakelu: Nasdaq Helsinki, keskeiset tiedotusvälineet, www.caverion.fi

Caverion suunnittelee, toteuttaa, huoltaa ja ylläpitää käyttäjäystävällisiä ja energiatehokkaita teknisiä ratkaisuja kiinteistöille, teollisuudelle ja infrastruktuurille. Palveluitamme käytetään toimistoissa, asunnoissa, teollisuuslaitoksissa ja julkisissa rakennuksissa sekä infrastruktuurissa. Tavoitteemme on varmistaa liiketoiminnan häiriöttömyys ja turvallisuus, terveelliset ja viihtyisät olosuhteet, kiinteistön optimaalinen toiminta ja kustannushallinta. Visiomme on olla yksi alan johtavista toimijoista Euroopassa ja tarjota kiinteistöille ja teollisuudelle edistyneitä ja kestäviä elinkaariratkaisuja. Vahvuuksiamme ovat teknologinen osaaminen ja laajat palvelut, jotka kattavat kaikki tekniset osa-alueet kiinteistöjen ja teollisuuslaitosten koko elinkaaren ajan. Vuoden 2015 liikevaihtomme oli noin 2,4 miljardia euroa. Caverionilla on noin 17 000 työntekijää 12 toimintamaassa Pohjois-, Keski- ja Itä-Euroopassa. Caverionin osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. www.caverion.fi @CaverionSuomi