Ramirent Oyj:n toimitusjohtajan katsaus yhtiökokouksessa

RAMIRENT OYJ YHTIÖTIEDOTE 17.3.2016 klo 9.00

Vantaa, Suomi, 2016-03-17 08:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj järjestää tänään 17.3.2016 klo 10.00 varsinaisen yhtiökokouksen. Toimitusjohtaja Magnus Rosén pitää kokouksessa katsauksen, jossa esitellään Ramirent Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2015 ja yhtiön strategia. Katsauksessa ei julkisteta olennaista uutta tietoa. Yhtiökokouskutsu julkaistiin kokonaisuudessaan 11.2.2016. Toimitusjohtajan esityksen aineisto on saatavilla yrityksen kotisivuilla www.ramirent.com.

Vantaalla 17.3.2016

RAMIRENT OYJ

Magnus Rosén

LISÄTIEDOT:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 020 750 2859, franciska.janzon@ramirent.com

JAKELU:
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2015 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 636 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 654 työntekijää 288 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.