Tapio Kolunsarka aloittaa Ramirent Oyj:n toimitusjohtajana 8.8.2016

RAMIRENT OYJ YHTIÖTIEDOTE 23.3.2016 klo 12.00

VANTAA, FINLAND, 2016-03-23 11:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Tapio Kolunsarka aloittaa konsernin uutena toimitusjohtajana 8.8.2016, jolloin nykyinen toimitusjohtaja Magnus Rosén jättää Ramirentin jatkaakseen uraa yhtiön ulkopuolella. Ramirent kertoi Tapio Kolunsaran nimityksestä 23.2.2016.

Alkaen 1.5.2016 Tapio Kolunsarka aloittaa työnsä Ramirentilla ja työskentelee yhdessä nykyisen toimitusjohtajan Magnus Rosénin kanssa 8.8.2016 asti.

“Yhdessä työskentely nykyisen toimitusjohtajan kanssa 8.8.2016 asti varmistaa jatkuvuuden yhtiön tärkeissä kehitystoiminnoissa ja sujuvan tehtävien luovutuksen”, sanoo Ulf Lundahl, hallituksen puheenjohtaja.

Tapio Kolunsaran CV löytyy osoitteesta www.ramirent.com.

Lisätiedot:
Ulf Lundahl, hallituksen puheenjohtaja, Ramirent Oyj, puh. +46 708 20 4648

JAKELU:
NASDAQ Helsinki
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2015 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 636 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 654 työntekijää 288 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.