Ramirent Oyj uusii yritystodistusohjelmansa 250 miljoonaan euroon

RAMIRENT OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 1.4.2016 klo 13.00

Vantaa, Suomi, 2016-04-01 12:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj kasvattaa kotimaisen yritystodistusohjelmansa 250 miljoonaan euroon. Aiemmin ohjelman koko oli 150 miljoonaa euroa.

Uuden yritystodistusohjelman puitteissa yhtiö voi laskea liikkeelle vakuudettomia alle vuoden pituisia yritystodistuksia, joilla rahoitettaisiin Ramirentin käyttöpääomaa ja muita lyhytaikaisia rahoitustarpeita.

Seuraavat pankit toimivat välittäjinä ohjelmassa: Danske Bank Plc, Nordea Pankki Suomi, Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori ja Swedbank.

Vantaa, 1.4.2016

RAMIRENT OYJ

Pierre Brorsson
talousjohtaja

Lisätietoja:
Petteri Järvinen, rahoitusjohtaja, puh. +358 400 186 785

JAKELU:
NASDAQ Helsinki
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2015 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 636 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 654 työntekijää 288 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.