Comptel Oyj:n hallituksen osakepalkkiot

Comptel Oyj          Pörssitiedote 25.4.2016 klo 15.00

Comptel Oyj on tänään saanut päätökseen 42 596 yhtiön hallussa olevan osakkeen luovutuksen hallituksen jäsenille osana vuosipalkkiota 6.4.2016 pidetyn varsinaisen yhtiökokouksen päätöksen mukaisesti.

Osakelaji: CTL1V

Osakemäärä: 42 596

Hinta/osake: vastikkeeton

Yhtiön hallussa on omia osakkeita 375 911 kappaletta 25.4.2016 suoritettujen luovutusten jälkeen.

COMPTEL OYJ

Juhani Hintikka

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juhani Hintikka, puh. (09) 700 1131

Jakelu:

www.comptel.com

Elämä koostuu digitaalisista hetkistä. Comptel muuttaa tavan, jolla pilvipalvelusukupolven tarpeisiin voidaan vastata ja kääntää digitaaliset hetket liiketoiminnaksi. Comptel yhdistää digitaalisen kysynnän ja tarjonnan ja lisäämme älykkyyttä, jotta asiakkaidemme kasvava digitalisoituva liiketoiminta olisi yksinkertaisempaa ja sujuvampaa. Ratkaisumme mahdollistavat sisältö- ja datapalvelujen luomisen nopeammin ja helpommin, palvelujen ja tilausten hallinnoinnin ja toimittamisen sujuvammin sekä nopean ja älykkään datan jalostamisen päätöksenteon ja toimenpiteiden automatisoinnin tueksi.

Comptel mahdollistaa digitaalisten viestintäpalveluiden tarjoamisen yli kahdelle miljardille ihmiselle. Joka päivä Comptelin ohjelmistot huolehtivat yli 20 prosentista maailman mobiilikäyttötiedosta. Lähes 300 operaattoria 90 maassa luottaa meidän tekevän kuluttajien digitaalisista hetkistä täydellisiä, ja muuttavan ne liiketoiminnaksi.  Lisätietoja: www.comptel.com.www.comptel.com