UUSI RESURSSI ROBIT OYJ:N DOWN-THE-HOLE -LIIKETOIMINTAYKSIKKÖÖN

ROBIT OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 12.5.2016 klo 15.10

UUSI RESURSSI ROBIT OYJ:N DOWN-THE-HOLE -LIIKETOIMINTAYKSIKKÖÖN

Olli Kuismanen (s. 1975), on nimitetty Robit Oyj:n Down-the-Hole -liiketoimintayksikön (SBU) vetäjäksi ja yhtiön johtoryhmän jäseneksi. Kuismanen tulee toimimaan VP Down-the-Hole -nimikkeellä. Hän ottaa tehtävänsä virallisesti vastaan 1.8.2016 alkaen.

Olli Kuismanen on koulutukseltaan diplomi-insinööri. Hän on toiminut vuodesta 2010 lähtien Konecranes Oyj:n palveluksessa, jossa hänen tehtävänään on ollut muun muassa General Manager, Business Factory, Group Strategy and Technology, vastuunaan uusien liiketoimintakonseptien kehitys. Vuosina 2006-2010 Kuismanen toimi Innotiimi Oyj:llä seuraavissa tehtävissä: Senior Consultant, Team Leader ja Managing Director. Suomen Projekti-Instituutti Oy:n palveluksessa hän toimi vuosina 2000-2006 muun muassa seuraavissa positioissa: Managing Director, Sales Director and Consultant, hallituksen jäsen ja partneri.

Nimityksellä Robit Oyj vahvistaa vuoden alussa yhtiöön perustettua Down-the-Hole -liiketoimintayksikköä sekä mahdollistaa yhtiön kasvun jatkumisen.

ROBIT OYJ

Mikko Mattila, toimitusjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj

Mikko Mattila, toimitusjohtaja

mikko.mattila@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantaja toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori
Puh. +358 9 616 28 101

Robit on suomalainen kasvuyritys, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: tunnelinporaus, maalämmitys ja -jäähdytys, rakentaminen ja kaivosteollisuus. Yhtiön liiketoiminta jakaantuu kolmeen liiketoimintayksikköön: Top Hammer, Down the Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla kahdeksan omaa toimipistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa ja Etelä-Koreassa. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki Oy First North Finland -markkinapaikalle ja käyttää kaupankäyntitunnusta ROBIT. Lisätietoa www.robit.fi.

JAKELU:

www.robit.fi