IXONOSIN UUSI PÄÄKONTTORI

Helsinki, Suomi, 2016-06-03 10:45 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          3.6.2016 klo 11:45

IXONOSIN UUSI PÄÄKONTTORI

Ixonos Oyj (”Ixonos”) pääkonttori siirtyy viimeistään 31.10.2016 uusiin toimitiloihin osoitteeseen Arkadiankatu 2, 00100 Helsinki. Vuokranantajana kiinteistössä on Alko Oy. Vuokrasopimus on voimassa kolme vuotta ja on sen jälkeen irtisanottavissa puolen vuoden irtisanomisajalla.

Uusi pääkonttori sijaitsee keskeisellä paikalla vahvistaen yhtiön uudelleenrakennusta tunnistettavuuden ja positiivisen työnantajaimagon kautta. Sijainnissa on huomioitu kulkuyhteydet niin asiakkaille kuin työntekijöille. Yhtiö haluaa olla tapahtumien keskiössä luodessaan uutta ja jännittävää tulevaisuutta.

Uusien tilojen suunnittelussa kiinnitetään huomiota osaajien viihtyvyyteen ja siihen, että henkilöstön osaaminen pääsee oikeuksiinsa.

Asiakkaiden ja työntekijöiden viihtyvyyden parantamisen lisäksi yhtiö saavuttaa pääkonttorin toimitilojen vaihtamisesta vuosittain noin 500.000 euron säästön vuodesta 2017 alkaen.

IXONOS OYJ

Lisätietoja: