Selskabsmeddelelse

InterMail A/S oplyser, at selskabet har opsagt dets administrerende direktør, Jens Knudsen, med kontraktsmæssigt varsel. Baggrunden er selskabets fokus på en bedre resultatdannelse og ønsket om at tilføre selskabets direktion kompetencer, der bedre matcher selskabets forretningsgrundlag og fremtid.

Selskabets direktion består pt. af Jens Knudsen, Anders Ertmann og Johannes Madsen-Mygdal.

InterMails formand, N.E. Nielsen, udtaler: ”Vi har været tilfredse med Jens’ indsats i vores digitaliseringsproces og ønsker at drage nytte heraf i den kommende periode. Jeg forventer, at selskabet senere på året offentliggør sammensætningen af direktionen fremover.”

Eventuel kontakt:

N.E. Nielsen, bestyrelsesformand
Email: nen@lett.dk

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssy-stemer i Norden. Ligeledes er InterMail den største producent på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af virksomhe-der indenfor den stadigt voksende internethandel.

InterMail selskabsmeddelelse nr. 8 2015-16.pdf