IXONOS JA SAVOX COMMUNICATIONS OY AB (LTD) OVAT SOLMINEET TUOTEKEHITYSSOPIMUKSEN

Helsinki, Suomi, 2016-06-20 14:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Ixonos Oyj          Pörssitiedote          20.6.2016 klo 15:00

Ixonos Oyj (”Ixonos”) ja Savox Communications Ab (Ltd) (”Savox”) ovat solmineet tuotekehitystä koskevan puitesopimuksen (”Sopimus”). Ixonos on sitoutunut toimittamaan Savoxille Sopimuksen voimassaoloaikana Savoxin erikseen myöhemmin tilaamia tutkimus, design- ja/tai tuotekehityspalveluita.

Sopimus on voimassa vähintään vuoden. Osapuolet ovat sitoumuksettomasti arvioineet Ixonosin Savoxille toimitettavien palvelujen potentiaaliseksi arvoksi 1-2 miljoonaa euroa.

Savox Communications Oy Ab (Ltd) kuuluu Savox Communications- konserniin, joka on yksi merkittävimmistä vaativiin ja vaarallisiin olosuhteisiin tarkoitettujen ammattilaiskommunikaatiojärjestelmien toimittajista maailmassa. Savox Communications -konsernilla on yli kolmenkymmenen vuoden kokemus poliisin, turvallisuusalan, palo- ja pelastusalan, armeijan, merenkulkualan ja teollisuuden palvelemisessa. Savox Communications –konserni on osa Savox –ryhmää, johon Turret Oy Ab, toinen Ixonosin pääomistaja Tremoko Oy Ab:n omistajista samoin kuuluu.

Ixonosin toimitusjohtaja Sami Paihonen: ” Olemme erittäin tyytyväisiä tuotekehitystä koskevan puitesopimuksen solmimisesta Savoxin kanssa. Savoxin toimiala on poikkeuksellisen vaativa ja yhtiöidemme välisen yhteistyön edellytyksenä on jatkuva yhteinen tuotekehitys sekä saumaton laatu kaikessa mitä teemme. Palvelumallimme mukaisesti pyrimme olemaan aidosti samalla puolella pöytää oleva kumppani. Teemme kaikkemme että ylitämme Savoxin korkeat odotukset meitä kohtaan.”

IXONOS OYJ

Lisätietoja: