Fagron NV: Openbaarmaking overeenkomstig de bepalingen van de Wet van 2 mei 2007

Gereglementeerde informatie
Waregem (België)/Rotterdam (Nederland)1, 29 juli 2016 - 19u30 (CET)

Fagron NV publiceert de informatie zoals vereist in artikel 15, § 1 van de Wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in beursgenoteerde bedrijven.

Informatie per 28 juli 2016:

• Totaal maatschappelijk kapitaal: € 494.192.221,68
  • Totaal aantal uitstaande gewone aandelen: 71.843.904
  • Totaal aantal uitstaande warranten (elke warrant geeft de houder het recht om in te schrijven op 1 nieuw gewoon aandeel): 1.645.718
  • Totaal aantal uitstaande opties (elke optie geeft de houder het recht om van Fagron 1 bestaand gewoon aandeel te kopen): 199.650

Artikel 11 van de statuten van Fagron NV bepaalt dat deelnemingen moeten worden gemeld zodra zij een drempel van 3%, 5% en veelvouden van 5% overschrijden.

Kennisgevingen van belangrijke deelnemingen overeenkomstig de Wet van 2 mei 2007 en de statuten van Fagron NV, kunnen worden verstuurd naar constantijn.van.rietschoten@fagron.com.

Deze informatie wordt gepubliceerd op http://investors.fagron.com.

In het geval van verschillen tussen de Engelse vertaling en het Nederlandse origineel van dit persbericht, zal de laatste prevaleren.

Voor meer informatie:
Constantijn van Rietschoten
Chief Marketing Officer
Tel. +31 6 53 69 15 85
constantijn.van.rietschoten@fagron.com

Profiel Fagron
Fagron is een toonaangevende mondiale onderneming actief in farmaceutische bereidingen en richt zich op het leveren van farmaceutische zorg op maat aan ziekenhuizen, apotheken, klinieken en patiënten in 32 landen wereldwijd.

De Belgische vennootschap Fagron NV is gevestigd in Waregem en is genoteerd aan Euronext Brussel en Euronext Amsterdam onder het ticker symbool 'FAGR'. De operationele activiteiten van Fagron worden aangestuurd vanuit de Nederlandse vennootschap Fagron BV. Het hoofdkantoor van Fagron BV is gevestigd in Rotterdam.

1 Dit persbericht wordt verstuurd door Fagron NV en Fagron BV.

Open onderstaande link voor het persbericht:

Openbaarmaking overeenkomstig de bepalingen van de Wet van 2 mei 2007