ROBIT OYJ JULKAISEE PUOLIVUOSIKATSAUKSEN 30.8.2016 KLO 11.00

ROBIT OYJ YHTIÖTIEDOTE 15.8.2016 KLO 11.00

Robit Oyj julkaisee puolivuosikatsauksen tammi-kesäkuulta 2016 tiistaina 30.8.2016 klo 11.00.

Puolivuosikatsaukseen liittyvä tiedotus järjestetään analyytikoille, sijoittajille ja tiedotusvälineiden edustajille Helsingissä tiistaina 30.8.2016 klo 14.00. Tilaisuus pidetään Scandic Simonkentän Mansku-kokoustilassa 1. kerroksessa, osoitteessa Simonkatu 9, Helsinki.

Ovet avautuvat klo 13.30. Tilaisuus pidetään englanniksi.

Tiedotustilaisuuden toteuttavat yhtiön toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja. Tilaisuudessa esitellään puolivuosikatsaus sisältäen markkinakatsauksen, ensimmäisen vuosipuoliskon keskeiset tapahtumat ja tuloksen.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan keskiviikkoon 24.8.2016 mennessä sähköpostitse osoitteeseen investors@robit.fi.

Kysymyksiä voi esittää etukäteen sähköpostilla osoitteeseen investors@robit.fi tai esityksen aikana.

Esitystä voi seurata suorana myös internetissä webcast-lähetyksenä osoitteessa http://live.mentoraid.fi/a73AcA. Esityksen seuraaminen ei edellytä kirjautumista.

Esitysmateriaali ja videotallenne ovat saatavilla tiedotustilaisuuden jälkeen osoitteessa http://www.robit.fi/fi/sijoittajille/taloudellinen-informaatio/.

Lisätietoja:

Mikko Mattila, toimitusjohtaja

Sähköposti mikko.mattila@robit.fi

Puh. +358 40 736 7001

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja

Sähköposti harri.sjoholm@robit.fi

Puh. + 358 400 622 092

Hyväksytty neuvonantaja

Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori

Puh. +358 9 6162 8101

Robit on suomalainen kasvuyritys, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: tunnelinporaus, maalämmitys ja -jäähdytys, rakentaminen ja kaivosteollisuus. Yhtiön liiketoiminta jakaantuu kolmeen liiketoimintayksikköön: Top Hammer, Down the Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla kaksitoista omaa toimipistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa ja Englannissa. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki Oy First North Finland -markkinapaikalle ja käyttää kaupankäyntitunnusta ROBIT. Lisätietoa www.robit.fi.

JAKELU:

www.robit.fi