Dato for offentliggørelse af Zealands delårsrapport for 1. halvår 2016 samt tilhørende telefonkonference

• På dagen for offentliggørelse, torsdag 25. august 2016 kl. 14.00 afholder Zealands ledelse en telefonkonference. Telefonkonferencen kan tilgås via webbaseret lydspor fra Zealands hjemmeside.

København, 17. august, 2016 – Zealand Pharma (Zealand) bekræfter, at selskabets delårsrapport for 1. halvår 2016 vil blive offentliggjort torsdag, 25. august 2016 i overensstemmelse med virksomhedens finansielle kalender. Offentliggørelsen forventes at finde sted om morgenen.

Telefonkonference – Torsdag, 25. august 2016 kl. 14.00

På dagen for offentliggørelsen afholder Zealands ledelse en telefonkonference kl. 14.00, hvor delårsrapporten for 1. halvår 2016 vil blive præsenteret. Som værter for telefonkonferencen vil være Britt Meelby Jensen, adm. direktør, Mats Blom, økonomidirektør, Adam Steensberg, direktør for medicinsk udvikling samt Hanne Leth Hillman, direktør for IR og kommunikation. Efter præsentationen vil der være mulighed for at stille spørgsmål til ledelsen.

Telefonkonferencen afholdes på engelsk, og deltagelse kan opnås via:

Tlf.nr.: 32 71 16 60

Oplys venligst følgende adgangskode: 7959175

Telefonkonferencen inklusiv en tilhørende PowerPoint-præsentation kan følges direkte via lydspor fra følgende link: http://edge.media-server.com/m/p/m4rcono7, der også kan tilgås fra Zealands hjemmeside (www.zealandpharma.com). Deltagere i webcastet anbefales at registrere sig ca. 10 minutter før, præsentationen starter.

En båndet gengivelse af begivenheden vil efterfølgende være tilgængelig på Zealands hjemmeside.

●●●●●

For yderligere information, kontakt venligst:

Hanne Leth Hillman, direktør for Investor Relations og Kommunikation

Tlf.: +45 50 60 36 89, e-mail: hlh@zealandpharma.com

06-16_0817 - Investornyheder - Notifikation af interim rapport for 1. halvår 2016 og TC - DA_Final.pdf