Ramirent Oyj: Johdon liiketoimet

Vantaa, Suomi, 2016-09-01 16:29 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj                                 Pörssitiedote                                   1.9.2016 klo 17.10

Ilmoitusvelvollinen
Nimi:                                                                                                          Onton Heiki
Johtohenkilön asema:                                                                                 Muu ylin johto

Ensimmäinen ilmoitus
Viitenumero:                                                                                              743700CIR72J2LJZO637_20160901132647_1

Liikkeeseenlaskija
Nimi:                                                                                                          Ramirent
LEI:                                                                                                            743700CIR72J2LJZO637

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
Kaupankäyntipäivämäärä:                                                                         2016-09-01
Kauppapaikka:                                                                                           XHEL
Liiketoimen luonne                                                                                   Osto
Instrumentti:                                                                                              Osake
ISIN-koodi:                                                                                               FI0009007066
Volyymi:
Yksikköhinta:
6,26 EUR

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
Volyymi:                                                                                                   2014
Keskihinta:                                                                                                6,26 EUR

LISÄTIEDOT:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 020 750 2859

JAKELU:
NASDAQ Helsinki
www.ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2015 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 636 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 700 työntekijää 287 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.