Selskabsmeddelelse

InterMail A/S har ansat Søren Kirketerp som COO for Kommunikationsdivisionen og medlem af direktionen. Direktionen består herefter af Johannes Madsen-Mygdal, Anders Ertmann og Søren Kirketerp.

Søren Kirketerp er 49 år og har lang erfaring indenfor grafisk efterbehandling samt postale løsninger og har de seneste år tillige arbejdet med digital kommunikation, senest som Sales and Marketing Manager hos Neopost Danmark. Søren Kirketerp tiltræder senest 1. november 2016.

Eventuel kontakt:
N.E. Nielsen, bestyrelsesformand
Email: nen@lett.dk

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssystemer i Norden. Ligeledes er InterMail den største producent på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af virksomhe-der indenfor den stadigt voksende internethandel.

InterMail selskabsmeddelelse nr. 1 2016-17 endelig.pdf