Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2013A

CapMan Oyj  Pörssitiedote                   5.10.2016 klo 11.30

Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2013A

CapMan Oyj:n optio-oikeuksilla 2013A on ajalla 9.6 - 14.9.2016 merkitty yhteensä 20 426 uutta yhtiön B-sarjan osaketta. Optio-oikeuksilla 2013A tehtyjen merkintöjen merkintähinta 15 319,50 euroa, kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon.

Merkintöjen pohjalta CapMan Oyj:n B-sarjan osakkeiden lukumäärä nousee 80 595 937 osakkeeseen.

Merkintöjen jälkeen yhtiön osakkeiden kokonaismäärä on noussut 86 345 937 osakkeeseen, joista A-osakkeita on 5 750 000 ja B-osakkeita 80 595 937. Jokainen A-osake tuottaa kymmenen ääntä ja jokainen B-osake yhden äänen. Merkintöjen jälkeen yhtiön osakekannan tuottama äänimäärä on noussut 138 095 937 ääneen.

Optio-oikeuksien perusteella merkityt B-sarjan osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 5.10.2016. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien.

Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena NASDAQ Helsingissä yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 6.10.2016 alkaen.

Merkintäaika optio-oikeuksilla 2013A alkoi 1.5.2016 ja päättyy 30.4.2018.

Optio-ohjelman 2013 ehdot ja lisätietoja ovat nähtävissä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.capman.fi.

CAPMAN OYJ

Linda Tierala
Päällikkö, viestintä ja sijoittajasuhteet

Jakelu:
NASDAQ Helsinki
www.capman.fi

CapMan
www.capman.fi

CapMan on johtava pohjoismainen sijoitus- ja varainhoitoyhtiö. Yli 25 vuoden ajan olemme kehittäneet yrityksiä ja kiinteistöjä ja tukeneet niiden kestävää kasvua. Olemme sitoutuneet ymmärtämään asiakkaidemme tarpeita jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Tavoitteenamme on tarjota houkuttelevia tuottoja ja innovatiivisia ratkaisuja sijoittajille sekä lisäarvoa tuottavia palveluja sijoitustoiminnan partnershipeille, kasvuhakuisille yrityksille sekä kiinteistöjen vuokralaisille. Partnership-mallilla toimivat sijoitustiimimme eli Buyout, Real Estate, Russia ja Nest Capital sekä osakkuusyhtiömme Norvestia vastaavat itsenäisesti sijoitustoiminnasta ja sijoituskohteiden arvonluontityöstä. CapManin palveluliiketoimintaan kuuluvat muun muassa varainhankinnan, hankinta- ja ostotoiminnan sekä rahastojen hallinnoinnin palvelut sekä sisäisille että ulkoisille asiakkaille. Palveluksessamme on noin 100 pääomasijoittamisen ammattilaista ja hallinnoimme rahastoissamme noin 2,8 miljardin euron pääomia.