ROBIT OYJ LAAJENI LÄHI-ITÄÄN

ROBIT OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 14.12.2016 KLO 10.00

ROBIT OYJ LAAJENI LÄHI-ITÄÄN

Robit Oyj on perustanut myyntiyhtiön (Robit Plc - BFC) Dubaihin, Yhdistyneisiin Arabiemiirikuntiin.

Myyntiyhtiö on osa Robit Oyj:n kansainvälistymisstrategiaa ja uudella yhtiöllä vastataan Lähi-idän alueen asiakkaiden yhä lisääntyvään kysyntään sekä yhteydenottoihin. Uudella myyntiyhtiöllä Robit Oyj tavoittaa nykyiset ja uudet asiakkaat entistä paremmin koko tuoteportfoliollaan. Näin yhtiö pystyy turvaamaan paremman toimituskyvyn asiakkailleen sekä palvelemaan heitä entistä paremmin tulevaisuudessa.

ROBIT OYJ

Lisätietoja:

Robit Oyj

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja

harri.sjoholm@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantaja toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori

Puh. +358 9 616 28 101

Robit on suomalainen kasvuyritys, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: tunnelinporaus, maalämmitys ja -jäähdytys, rakentaminen ja kaivosteollisuus. Yhtiön liiketoiminta jakaantuu kolmeen liiketoimintayksikköön: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 17 omaa toimipistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa ja Englannissa. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki Oy First North Finland -markkinapaikalle ja käyttää kaupankäyntitunnusta ROBIT. Lisätietoja www.robit.fi.

Jakelu:

www.robit.fi