ROBIT OYJ LUOVUTTAA OMIA OSAKKEITAAN HALLITUSPALKKIOIDEN MAKSAMISEEN

ROBIT OYJ YHTIÖTIEDOTE 15.12.2016 klo 21.00

ROBIT OYJ LUOVUTTAA OMIA OSAKKEITAAN HALLITUSPALKKIOIDEN MAKSAMISEEN

Robit Oyj:n hallitus on kokouksessaan 15.12.2016 päättänyt luovuttaa yhteensä 4 893 osaketta hallituspalkkiona hallituskauden 2016 perusteella hallituksen jäsenille 22.12.2016. Luovutus perustuu yhtiökokouksen 18.3.2016 antamaan valtuutukseen.

Luovutettavien osakkeiden osakekohtainen luovutushinta on 9,40 euroa, joka on Robit Oyj:n osakkeen 15.12.2016 päätöskurssi. Luovutettavien osakkeiden kokonaisarvo on näin ollen yhteensä 45 994,20 euroa.

Osakepalkkiot maksetaan Robit Oyj:n hallussa olevilla yhtiön omilla osakkeilla, joten yhtiön osakkeiden kokonaismäärä ei muutu. Robit Oyj:n hallussa on omia osakkeita 94 674 kappaletta 22.12.2016 suoritettavien luovutusten jälkeen.

Lisätietoja Robit Oyj:n palkitsemisjärjestelmästä on saatavilla yhtiön kotisivuilla http://www.robit.fi/fi/sijoittajille/palkitseminen/.

ROBIT OYJ

Lisätietoja:
Robit Oyj

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja
harri.sjoholm@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantaja toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori
Puh. +358 9 616 28 101

Robit on suomalainen kasvuyritys, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: tunnelinporaus, maalämmitys ja -jäähdytys, rakentaminen ja kaivosteollisuus. Yhtiön liiketoiminta jakaantuu kolmeen liiketoimintayksikköön: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 17 omaa toimipistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa ja Englannissa. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki Oy First North Finland -markkinapaikalle ja käyttää kaupankäyntitunnusta ROBIT. Lisätietoja www.robit.fi.

Jakelu:

www.robit.fi