ROBIT OYJ:N CFO VAIHTUU

ROBIT OYJ YHTIÖTIEDOTE 22.12.2016 KLO 11.00

ROBIT OYJ:N CFO VAIHTUU

Robit Oyj:n uudeksi CFO:ksi on nimitetty Ilkka Miettinen, KTM (s. 1963). Miettinen aloittaa tehtävässään helmikuussa 2017. Miettisellä on pitkä kokemus CFO:n tehtävistä sekä liiketoiminnan kehittämisestä mm. Vexve Oy:ssä, Metso Mining and Construction HQ:ssa, Pilkington Groupissa sekä tilintarkastajana PWC:ssä.

Miettinen tulee myös Robit Oyj:n globaalin johtoryhmän jäseneksi.

Nykyinen CFO, Mika Leppänen jättää yhtiön.

ROBIT OYJ

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja
harri.sjoholm@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantaja toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori
Puh. +358 9 616 28 101

Robit on suomalainen kasvuyritys, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: tunnelinporaus, maalämmitys ja -jäähdytys, rakentaminen ja kaivosteollisuus. Yhtiön liiketoiminta jakaantuu kolmeen liiketoimintayksikköön: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 18 omaa toimipistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa ja Englannissa. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki Oy First North Finland -markkinapaikalle ja käyttää kaupankäyntitunnusta ROBIT. Lisätietoja www.robit.fi.

Jakelu:

www.robit.fi