ROBIT OYJ NIMITTI TOMMI LEHTOSEN LIIKETOIMINTAYKSIKÖN VETÄJÄKSI

ROBIT OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 27.1.2017 KLO 14.05

ROBIT OYJ NIMITTI TOMMI LEHTOSEN LIIKETOIMINTAYKSIKÖN VETÄJÄKSI

Robit Oyj:n uudeksi Down-the-Hole -liiketoimintayksikön vetäjäksi on nimitetty Tommi Lehtonen, DI (s. 1970). Lehtonen aloittaa tehtävässään huhtikuun 2017 lopussa. Lehtonen on tehnyt mittavan uran Metson palveluksessa erilaisissa liiketoiminnan ja myynnin johtotehtävissä. Näissä tehtävissä hän on toiminut Suomen lisäksi muun muassa USA:sta ja Ranskasta käsin.

Lehtonen tulee myös Robit Oyj:n Global Management Team:n jäseneksi.

ROBIT OYJ

Harri Sjöholm, toimitusjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj

Harri Sjöholm, toimitusjohtaja
harri.sjoholm@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantaja toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori
Puh. +358 9 616 28 101

Robit on kasvuyritys, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: tunnelinporaus, maalämmitys ja -jäähdytys, rakentaminen ja kaivosteollisuus. Yhtiön liiketoiminta jakaantuu kolmeen liiketoimintayksikköön: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 19 omaa toimipistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki Oy First North Finland -markkinapaikalle ja käyttää kaupankäyntitunnusta ROBIT. Lisätietoja www.robit.fi.

Jakelu:

www.robit.fi