ROBIT OYJ JULKAISEE 28.2.2017 TILINPÄÄTÖSTIEDOTTEEN VUODELTA 2016

ROBIT OYJ YHTIÖTIEDOTE 16.2.2017 KLO 10.00

ROBIT OYJ JULKAISEE 28.2.2017 TILINPÄÄTÖSTIEDOTTEEN VUODELTA 2016

Robit Oyj julkaisee tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2016 tiistaina 28.2.2017 klo 11.00.

Robit Oyj:n hallituksen puheenjohtaja Harri Sjöholm ja CFO Ilkka Miettinen esittelevät tilinpäätöksen analyytikoille, sijoittajille ja lehdistölle tiedotustilaisuudessa Helsingissä tiistaina 28.2.2017 klo 14.00. Tilaisuus pidetään Tapahtumatalo Bankissa (kokoustila 22) osoitteessa Unioninkatu 22, 00130 Helsinki. Sisäänkäynti Havis Business Center:n kautta.

Ovet avautuvat klo 13.30. Tilaisuus pidetään englanniksi.

Tilaisuus on avoin kaikille, mutta pyydämme kuitenkin ilmoittautumista torstaihin 23.2.2017 mennessä sähköpostitse osoitteeseen investors@robit.fi.

Esitystä voi seurata suorana myös internetissä webcast-lähetyksenä osoitteessa http://live.mentoraid.fi/nzorcc/. Esityksen seuraaminen ei edellytä kirjautumista.

Esitysmateriaali ja videotallenne ovat saatavilla tiedotustilaisuuden jälkeen osoitteessa http://www.robit.fi/fi/sijoittajille/taloudellinen-informaatio/.

ROBIT OYJ

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja

harri.sjoholm@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantaja toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori

Puh. +358 9 616 28 101

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, rakentaminen ja urakointi, tunnelinporaus sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kolmeen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 19 omaa myynti- ja varastopistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki Oy First North Finland -markkinapaikalle ja käyttää kaupankäyntitunnusta ROBIT. Lisätietoja www.robit.fi.

Jakelu:

www.robit.fi