Kapitalforhøjelse i forbindelse med konvertering af konvertibelt gældsbrev

I forlængelse af generalforsamlingens beslutning af 12. januar 2017 om at sammenlægge aktieklasserne, der skete som følge af den delvise udnyttelse af konverteringsretten på et konvertibelt gældsbrev af 9. september 2013, har bestyrelsen besluttet at gennemføre den til gældskonverteringen hørende kapitalforhøjelse.

Ved kapitalforhøjelsen i forbindelse med gældskonverteringen er selskabets aktiekapital forhøjet med i alt nominelt kr. 50.000 til kurs 100 fra i alt nominelt kr. 23.045.100,00 til i alt nominelt kr. 23.095.100 fordelt på aktier a kr. 20.

De nye aktier vil forventeligt blive optaget til handel på NASDAG COPENHAGEN den 23. februar 2017 i ISIN-koden for selskabets eksisterende aktier (DK0010212224).

InterMail A/S

YDERLIGERE OPLYSNINGER:

Johannes Madsen-Mygdal, CEO                                           Anders Ertmann, CFO
Telefon: 39 66 09 22                                                              Telefon: 39 66 09 22
Mobil: 20 40 40 33                                                                  Mobil: 51 16 13 72
Email: johannes.madsen-mygdal@intermail.com                  E-mail: anders.ertmann@intermail.com

InterMail er via datterselskabet StroedeRalton en de største udbydere af fulfilment-services, mailhåndtering og it-baserede loyalitetssystemer i Norden. Ligeledes er InterMail den næststørste aktør på det nordiske marked for konvolutproduktion og tiltrykning. Selskabet producerer mere end 1 mia. konvolutter om året og har i tillæg en lang række forsendelseskoncepter (SkanPack), som efterspørges af virksomheder inden for den stadigt voksende internethandel.

InterMail meddelelse nr  9 kapitalforhøjelse.pdf Vedtægter_februar 2017.pdf