ROBIT OYJ: OIKAISU KAUPPALEHDEN ARTIKKELIIN

ROBIT OYJ YHTIÖTIEDOTE 23.2.2017 KLO 15.30

ROBIT OYJ: OIKAISU KAUPPALEHDEN ARTIKKELIIN

Viitaten Kauppalehden 23.2.2017 artikkeliin "Robit on kiveä kovempi" (s. 9-10), Robit Oyj oikaisee artikkelin sisältämän tiedon yhtiön vuoden 2016 liikevaihdosta.

Artikkelin mukaan yhtiön vuoden 2016 liikevaihto oli 75 miljoonaa euroa. Yhtiö tiedotti arviolta yli 75 miljoonan euron annualisoidusta liikevaihdosta vuonna 2016 suoritettujen yritysostojen, Drilling Tools Australia Pty Ltd:n ja Bulroc (UK) Ltd:n, jälkeen yhtiötiedotteessaan 5.7.2016 klo 15.30.

Robit Oyj ei ole vielä julkaissut vuoden 2016 tulosta, vaan virallinen tilinpäätöstiedote julkaistaan tiistaina 28.2.2017 klo 11.00.

ROBIT OYJ

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja

Lisätietoja:

Robit Oyj

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja
harri.sjoholm@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantaja toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori
Puh. +358 9 616 28 101

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, rakentaminen ja urakointi, tunnelinporaus sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kolmeen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer - ja Down-the-Hole -tuotteet sekä Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 20 omaa myynti- ja varastopistettä sekä aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Tuotantoyksiköt sijaitsevat Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki Oy First North Finland -markkinapaikalle ja käyttää kaupankäyntitunnusta ROBIT. Lisätietoja www.robit.fi.

Jakelu:

www.robit.fi