Evli Pankista paras digitaalinen asiakaskokemus

Yksityisasiakkaiden digitaalinen asiakaskokemus Evlistä on palkittu Suomen parhaana. Tutkimuksen suoritti maailman arvostetuimpiin finanssialan aikakauslehtiin kuuluva Euromoney.

Euromoneyn Private Banking -tutkimus perustuu sekä palveluntarjoajien performanssiin että alan toimijoiden arvioihin kilpailijoistaan.

- Digitalisaatio mahdollistaa asiakkaiden palvelun entistäkin yksilöllisemmin, ja silloin kun heille parhaiten sopii. Palkinto on tulos jatkuvasta kehitystyöstämme parhaiden digitaalisten ja perinteisten palvelumallien yhdistämiseksi, kertoo varainhoitopalveluista vastaava Esa Pensala.

Tutustu Evlin varainhoitopalveluihin:

Lisätietoja:

Esa Pensala, johtaja, Varainhoitopalvelut, p. 09 4766 9786, esa.pensala@evli.com

Evli lyhyesti:

Evli on sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki, joka auttaa yksityishenkilöitä ja yhteisöjä kasvattamaan varallisuuttaan. Yhtiö tarjoaa varainhoitopalveluita, erilaisia pääomamarkkinoihin liittyviä palveluita, kuten osake- ja muiden sijoitustuotteiden välitystä, markkinatakausta ja sijoitustutkimusta, sekä Corporate Finance -palveluita.

Jakelu:
Keskeiset tiedotusvälineet, www.evli.com

Tutkimus: Euromoney Private Banking and Wealth Management Survey 2017, www.euromoney.com