PKC:n elektroniikkaliiketoiminnan yrityskauppa on toteutunut

PKC Group Oyj     Lehdistötiedote   28.2.2017 klo 11.05

PKC:n elektroniikkaliiketoiminnan yrityskauppa on toteutunut

PKC Group julkisti 27.1.2017 myyvänsä PKC Electronics Oy:n koko osakekannan Enics’ille, joka on suurimpia teollisuuselektroniikkaan keskittyneitä elektroniikan sopimusvalmistajia (EMS) maailmassa. Kaupan toteutumiselle asetetut ehdot ovat täyttyneet ja kauppa toteutuu ja omistusoikeus ja määräysvalta siirtyvät 28.2.2017.

PKC Group Oyj

Matti Hyytiäinen

Lisätietoja antaa:

Vesa Vähämöttönen, Group Senior Vice President, Business Development, PKC Group Oyj, +358 40 181 0778

Jakelu

www.pkcgroup.com

PKC Group on asiakkaidensa globaali kumppani, joka suunnittelee, valmistaa ja integroi sähkönjakelujärjestelmiä, elektroniikkaa ja niihin liittyviä arkkitehtuuri-komponentteja hyötyajoneuvoteollisuuteen, kiskokalustovalmistajille sekä valituille muille toimialoille. Konsernilla on tehtaita Brasiliassa, Kiinassa, Liettuassa, Meksikossa, Puolassa, Saksassa, Serbiassa, Suomessa, Venäjällä sekä Yhdysvalloissa. Konsernin liikevaihto jatkuvista toiminnoista vuonna 2016 oli 846 miljoonaa euroa. PKC Group Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä.