Ramirent Oyj:n Vastuullisuusraportti vuodelle 2016 julkaistu

Vantaa, Suomi, 2017-03-09 14:15 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj                Pörssitiedote                 9.3.2017 klo 15.15

Ramirent Oyj:n Vastuullisuusraportti vuodelle 2016 on tänään julkaistu suomeksi ja englanniksi yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.ramirent.com.

Vastuullisuusraportin teema on ”Menestys syntyy jakamalla”. Haluamme auttaa asiakkaitamme parantamaan tuottavuuttaan ja luoda kestäviä kiertotalouteen pohjaavia innovaatioita.

”Ramirentin tulee vauhdittaa rakennusala luopumaan perinteisestä koneiden omistajuuden kulttuurista ja samalla edesauttaa tuottavuuden parantumista työmailla, parantaa työturvallisuutta ja johtaa organisaatio kohti ainutlaatuisen hyvää työpaikkaa”, toimitusjohtaja Tapio Kolunsarka tiivistää.

Ramirentin Vastuullisuusraportti 2016 esittelee sidosryhmille ja Ramirentin liiketoiminnalle tärkeimpien vastuullisuusaiheiden kehitystä vuoden varrelta. Raportti sisältää GRI G4 – yhteiskuntavastuun raportointiohjeiston persussisällön.

Lisätietoja:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet, puh. 020 750 2859, franciska.janzon@ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2016 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 665 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 686 työntekijää 290 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.

JAKELU:
NASDAQ Helsinki