PKC:n tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys vuodelta 2016 julkaistu

PKC Group Oyj     Tilinpäätös ja toimintakertomus     14.3.2017 klo 10.00

PKC on julkistanut vuoden 2016 tilinpäätöksen, joka sisältää toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen.

PKC on lisäksi julkistanut selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2016.

Tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä ja on saatavilla pdf-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä ja yhtiön internetsivuilla osoitteessa www.pkcgroup.com.

PKC:n yritysvastuuraportti vuodelta 2016 on myös julkaistu ja se on saatavilla englanniksi PKC:n internetsivuilla.

PKC Group Oyj

Juha Torniainen

talousjohtaja

PKC Tilinpäätös 2016

PKC Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2016

PKC Palkka- ja palkkioselvitys 2016

www.pkcgroup.com

PKC Group on asiakkaidensa globaali kumppani, joka suunnittelee, valmistaa ja integroi sähkönjakelujärjestelmiä, elektroniikkaa ja niihin liittyviä arkkitehtuuri-komponentteja hyötyajoneuvoteollisuuteen, kiskokalustovalmistajille sekä valituille muille toimialoille. Konsernilla on tehtaita Brasiliassa, Kiinassa, Liettuassa, Meksikossa, Puolassa, Saksassa, Serbiassa, Venäjällä sekä Yhdysvalloissa. Konsernin liikevaihto jatkuvista toiminnoista vuonna 2016 oli 846 miljoonaa euroa. PKC Group Oyj on listattu Nasdaq Helsingissä.

PKC Palkka-ja palkkioselvitys 2016.pdf PKC Tilinpäätös 2016.pdf PKC Selvitys hallinto-ja ohjausjärjestelmästä 2016.pdf