LM Group Holding A/S meddeler at ville indfri sine EUR130.000.000 8% senior-sikrede obligationer med forfald i 2019,og NOK475.000.000 senior-sikrede obligationer med variabel rente med forfald i 2020

Selskabsmeddelelse 3/2017

LM Group Holding A/S ("LM"), et datterselskab af LM Wind Power Holding A/S ("LM-koncernen"), har den 31. marts 2017, med henblik på udnyttelse af muligheden for fuldt ud at indfri dets udestående under EUR 130.000.000 8% senior-sikrede obligationer med forfald i 2019 ("EUR-obligationerne") og under NOK 475.000.000 senior-sikrede obligationer med variabel rente og forfald i 2020 ("NOK-obligationerne", og sammen med EUR-obligationerne, "Obligationerne"), udstedt en betinget meddelelse om indfrielse af Obligationerne. Indfrielsen er betinget af LMs bekræftelse (efter eget skøn) af, at GE Global Holdings Denmark ApS har erhvervet eller vil erhverve hele LM-koncernens aktiekapital.

Forudsat at denne betingelse opfyldes eller frafaldes, vil Obligationerne blive indfriet på en dato, der meddeles efterfølgende af LM i en selskabsmeddelelse senest fem arbejdsdage forud for indfrielsesdatoen. Indfrielsen finder udelukkende sted, såfremt betingelsen er opfyldt eller frafaldet.

Kopi af meddelelserne er vedhæftet.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:

Lene Mi Ran Kristiansen, Senior Manager, Communications & Sustainability

Eller

Christopher Springham, VP Global Communications & Sustainability

Om LM Wind Power

LM Wind Power er en af verdens førende producenter af vinger til vindmøller. LM Wind Power opererer globalt og har fabrikker i blandt andet Brasilien, Canada, Kina, Danmark, Indien, Polen, Spanien og USA. Selskabet har fremstillet over 195.000 vinger siden 1978, hvilket svarer til ca. 84 GW installeret kapacitet og globale CO2-besparelser på mere end 166 millioner tons årligt.

Conditional_Notice_of_Redemption_-_NOK - (DA) Conditional_Notice_of_Redemption_-_EUR - (DA)