ROBIT OYJ:N IFRS-TILINPÄÄTÖS VUODELTA 2016 JULKISTETTU - KORJAUS ENGLANNINKIELISEEN TIEDOTTEESEEN

ROBIT OYJ YHTIÖTIEDOTE 12.5.2017 KLO 14.30

Robit Oyj:n IFRS-tilinpäätöksen julkaisun englanninkielistä yhtiötiedotetta (12.5.2017 klo 12.20) on korjattu laimennetun ja laimentamattoman osakekohtaisen tuloksen osalta seuraavasti:

Alkuperäinen julkaistu tieto: "Basic and diluted earnings per share" column 2016 IFRS (audited) -67, column 2015 IFRS (unaudited) 1,138, column 2015 FAS (audited) 1,103 ja column 2015 FAS (unaudited) 2,468.

Korjattu tieto: column 2016 IFRS (audited) 0,26 ja column 2015 IFRS (unaudited) 0,13.

Samassa yhteydessä on poistettu tarpeeton liikevaihtorivi kyseisen tiedon yläpuolelta.

Suomenkielisessä tiedotteessa tiedot ovat oikein.

ROBIT OYJ

Lisätietoja:

Robit Oyj

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja
harri.sjöholm@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantaja toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori

Puh. +358 9 616 28 101

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, rakentaminen ja urakointi, tunnelinporaus sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kolmeen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 21 omaa myynti- ja varastopistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa.

Jakelu:

www.robitgroup.com