ROBIT OYJ ON JÄTTÄNYT HAKEMUKSEN PÖRSSILISTALLE SIIRTYMISEKSI

ROBIT OYJ PÖRSSITIEDOTE 15.5.2017 KLO 8.45

ROBIT OYJ ON JÄTTÄNYT HAKEMUKSEN PÖRSSILISTALLE SIIRTYMISEKSI

Robit Oyj on tänään jättänyt listalleottohakemuksen Nasdaq Helsinki Oy:lle yhtiön osakkeiden ottamiseksi kaupankäynnin kohteeksi Helsingin pörssin pörssilistalle. Robit Oyj:n osakkeen listalleotto on ehdollinen sille, että pörssi hyväksyy hakemuksen. Kaupankäynnin yhtiön osakkeella odotetaan alkavan pörssilistalla arviolta 17.5.2017.

Samalla Robit Oyj on jättänyt Helsingin pörssille hakemuksen, että sen osake poistetaan Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämältä First North Finland -markkinapaikalta.

Yhtiön osakkeiden kaupankäyntitunnus ROBIT ja ISIN-koodi FI4000150016 säilyvät ennallaan. Robit Oyj noudattaa tästä päivästä alkaen pörssiyhtiöiden tiedonantovelvollisuutta koskevaa sääntelyä.

Lisätietoa listautumisesta on saatavilla Finanssivalvonnan hyväksymästä ja yhtiön 12.5.2017 julkaisemasta listalleottoesitteestä. Esite on saatavilla sähköisesti suomenkielisenä yhtiön internet-osoitteesta http://www.robit.fi/fi/sijoittajille/listanvaihto-2017/ sekä taloudellisen neuvonantajan internet-osoitteesta www.seb.fi, ja  paperiversiona normaalina toimistoaikana yhtiön toimipisteestä Vikkiniityntie 9, 33880 Lempäälä, taloudellisen neuvonantajan toimipisteestä Eteläesplanadi 18, 00130 Helsinki sekä Helsingin Pörssin vastaanotosta, osoitteesta Fabianinkatu 14, 00100 Helsinki.

Robit Oyj:n taloudellisena neuvonantajana listautumisessa toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ), Helsingin sivukonttori ja oikeudellisena neuvonantajana Borenius Asianajotoimisto Oy.

ROBIT OYJ

Lisätietoja:

Robit Oyj

Harri Sjöholm, hallituksen puheenjohtaja

harri.sjöholm@robit.fi

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantaja toimii Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) Helsingin sivukonttori

Puh. +358 9 616 28 101

Robit on voimakkaasti kansainvälistynyt kasvuyhtiö, joka myy kulutusosia eli porakalustoa globaalisti asiakkailleen seuraavilla markkinasegmenteillä: kaivosteollisuus, rakentaminen ja urakointi, tunnelinporaus sekä kaivonporaus. Yhtiön tarjonta jakaantuu kolmeen tuote- ja palvelualueeseen: Top Hammer, Down-the-Hole ja Digital Services. Yhtiöllä on maailmalla 21 omaa myynti- ja varastopistettä ja aktiivinen myyntiverkosto 115 maassa. Robitilla on tuotantoyksiköt Suomessa, Etelä-Koreassa, Australiassa, Englannissa ja USA:ssa.

Jakelu:

www.robitgroup.com