Ramirent toimittaa laajan kokonaisuuden konevuokrauspalveluja Sergelhuset-rakennushankkeeseen Ruotsissa

Helsinki, 2017-08-29 09:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ramirent Oyj                               Lehdistötiedote               29.8.2017 klo 10

Ramirent on allekirjoittanut kiinteistöyhtiö Vasakronan AB:n kanssa sopimuksen, jossa Ramirent tuottaa Sergelhuset-hankkeeseen Tukholman keskustassa laajan kokonaisuuden konevuokrauspalveluja sekä muita työmaapalveluja. Hanke jatkuu vuoteen 2020 saakka. Tilauksen arvo on noin 30 miljoonaa euroa muodostuen toimituksista Vasakronanille ja muille yhteistyökumppaneille.

Sergelhuset-rakennuskokonaisuuteen kuuluu kolme rakennusta, kolme katua ja Sergels tori Tukholman ydinkeskustassa.

Ramirentin projektitiimi työmaalla vastaa muun muassa suunnittelusta, tarvekartoituksesta ja implementoinnista. Hankkeen aikana Ramirent toimittaa turvallisuus- ja työympäristöratkaisuja sekä vastaa hankkeen logistiikan, sähköntoimituksen ja lämmityksen optimoinnista. Ramirentin vastuulle kuuluvat myös hankkeessa toimivan henkilöstön koulutus, koneiden joustava saatavuus ja putoamissuojat.

“Olemme erittäin iloisia, että Vasakronan valitsi Ramirentin kumppanikseen hankkeeseen, missä kokemus vastaavista hankkeista oli arvokasta. Meidän konseptilla asiakas voi keskittyä ydinliiketoimintaansa Ramirentin varmistaessa, että työmaa toimii tehokkaasti ja kestävällä tavalla”, sanoo Jonas Söderkvist, Ramirentin Ruotsin ja Tanskan liiketoiminnoista vastaava johtaja.

LISÄTIETOJA:
Franciska Janzon, SVP, markkinointi, viestintä ja sijoittajasuhteet
puh. 020 750 2859, franciska.janzon@ramirent.com

Ramirent on johtava konevuokrausalan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen ensiluokkaisia laitteita, palveluja ja osaamista. Ramirentin vuokrausratkaisut yksinkertaistavat asiakkaiden liiketoimintaa. Ramirent palvelee laajaa asiakaskuntaa, kuten rakennusalaa, teollisuutta, palvelualaa, julkista sektoria ja kotitalouksia. Ramirent toimii Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Vuonna 2016 Ramirent-konsernin liikevaihto oli 665 miljoonaa euroa. Konsernilla on 2 816 työntekijää 298 toimipisteessä 10 maassa. Ramirent on listattu NASDAQ Helsingissä (osakkeen tunnus: RMR1V). Ramirent – More than machines®.

JAKELU: NASDAQ Helsinki, pääuutismedia, www.ramirent.com