Christian Sagild stopper som administrerende direktør i Topdanmark ved årsskiftet

4. oktober 2017
Med. Nr. 25/2017

Topdanmarks bestyrelse og administrerende direktør Christian Sagild har i enighed truffet beslutning om, at Christian Sagild stopper som administrerende direktør i Topdanmark med virkning fra d. 1. januar 2018.

”Jeg vil gerne takke Christian Sagild for hans store indsats, som har resulteret i, at Topdanmark i 1. halvår 2017 leverede det bedste halvårsresultat i selskabets historie. Processen omkring blandt andet effektivisering og digitalisering er godt i gang. Tidspunktet er rigtigt for at lade en ny administrerende direktør komme til, der kan bære Topdanmark igennem den næste fase. Bestyrelsen og Christian Sagild er enige om, at et skifte er rigtigt”, udtaler formand for Topdanmarks bestyrelse, Torbjörn Magnusson.

Bestyrelsen vil nu igangsætte en rekrutteringsproces med henblik på at finde Christian Sagilds afløser.

”Der er fuld gang i Topdanmarks udviklingsplaner, og vi har leveret historisk gode resultater. Jeg mener derfor, at fundamentet for den fremtidige udvikling i Topdanmark er på plads” udtaler Christian Sagild.

Eventuelle henvendelser:

Formand for Topdanmarks bestyrelse: Torbjörn Magnusson